www.forumbhp.pl

Forum BHP i prawa pracy
Teraz jest 23 listopada 2017, 12:24

Strefa czasowa: UTC + 1

Utw├│rz nowy w─ůtek Odpowiedz w w─ůtku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomo┼Ť─ç
 Tytu┼é: Kom├│rka BHP
PostNapisane: 15 sierpnia 2017, 18:30 
2 posty
2 posty

Do┼é─ůczy┼é(a): 10 sierpnia 2017, 15:59
Witam!
Od niedawna jestem technikiem inspektorem bhp. Mimo ┼╝e zda┼éem egzamin, jestem ┼Ťwie┼╝akiem i nie wszystko jeszcze ogarniam. Dlatego mam do Was kole┼╝anki i koledzy po fachu pytanie : dosta┼éem propozycj─Ö utworzenia w zak┼éadzie pracy (110 pracownik├│w) 1 osobowej kom├│rki s┼éu┼╝by bhp - czy mog─Ö takow─ů stworzyc i pracowa─ç spokojnie na etaciku, czy jednak musze mie─ç studia i min. starszego inspektora?

G├│ra

PostNapisane: 15 sierpnia 2017, 19:57 
6250...9374 posty
6250...9374 posty

Do┼é─ůczy┼é(a): 8 maja 2008, 20:20
Madd napisał(a):
jestem technikiem inspektorem bhp. ............. . dosta┼éem propozycj─Ö utworzenia w zak┼éadzie pracy (110 pracownik├│w) 1 osobowej kom├│rki s┼éu┼╝by bhp - czy mog─Ö takow─ů stworzyc i pracowa─ç spokojnie na etaciku, czy jednak musze mie─ç studia i min. starszego inspektora?

Zajrzyj do ┬ž 4 ust. 2 pkt 2 w zwi─ůzku z ┬ž 4 ust. 3 rozporz─ůdzenia w spr. s┼éu┼╝by bhp.
Kr├│tko m├│wi─ůc, je┼Ťli b─Ödziesz st. inspektorem bhp to tak.

G├│ra

PostNapisane: 16 sierpnia 2017, 07:19 
625...1249 post├│w
625...1249 post├│w

Do┼é─ůczy┼é(a): 2 sierpnia 2016, 14:02
Madd napisał(a):
Witam!
Od niedawna jestem technikiem inspektorem bhp. Mimo ┼╝e zda┼éem egzamin, jestem ┼Ťwie┼╝akiem i nie wszystko jeszcze ogarniam. Dlatego mam do Was kole┼╝anki i koledzy po fachu pytanie : dosta┼éem propozycj─Ö utworzenia w zak┼éadzie pracy (110 pracownik├│w) 1 osobowej kom├│rki s┼éu┼╝by bhp - czy mog─Ö takow─ů stworzyc i pracowa─ç spokojnie na etaciku, czy jednak musze mie─ç studia i min. starszego inspektora?

ja wiem, ┼╝e to nie na temat, ale stwierdzenie, ┼╝e b─Ödzie 110 os├│b i
Cytuj:
pracowa─ç spokojnie na etaciku